תקנון ותנאי שימוש

1. מבוא

1.1. ברוכים הבאים לאתר MA-MI ("האתר"), המתופעל על ידי חברת מה משתלם בע"מ ("החברה").

1.2. התקנון ותנאי השימוש (שיכונו להלן ביחד: "התקנון"), חלים על כל שימוש באתר והם מגדירים ומסדירים את תנאי השימוש בו.

1.3. המשתמשות באתר מתבקשות לקרוא היטב את הוראות התקנון. עצם הכניסה באתר והגלישה בו, מהווים הסכמה, בלתי חוזרת, של כל משתמשת לכל תנאיו והוראותיו של התקנון, ללא יוצא מן הכלל וכן הודאה של המשתמשת כי היא קראה את התקנון, הבינה את הוראותיו וכי ברור לה ומקובל עליה, כי ככל שהדבר נוגע לשימוש באתר, הוראות התקנון ותנאיו יחולו עליה ויחייבו אותה.

1.4. האתר מאפשר למשתמשים בו, בין היתר, לקבל מידע אודות המלצותיה של מעיין אדם ("מעיין") על מוצרים ושירותים וכן הטבות וקודי קופון לרכישת מוצרים ושירותים באפליקציות ואתרים אחרים. המוצרים והשירותים שיוצגו באתר, מיוצרים, משווקים ומסופקים על ידי גורמים חיצוניים ולא על ידי מעיין או החברה. בהתאם לכך, מעיין ו/או החברה לא יישאו באחריות כלשהי בכל היבט הנוגע למוצרים ו/או השירותים, ובכלל זה לאיכותם, תכונותיהם, מועדי אספקתם, התאמתם לאופן בו הוצגו וכל היבט אחר הכרוך בהם. על רכישתם ואספקם של המוצרים, יחול האמור בתקנון, ובין היתר בסעיפים 4 ("אתרים חיצוניים") ו- 5 ("אחריות") להלן.

1.5. לחברה שיקול דעת מוחלט ובלעדי בכל הקשור לתוכן האתר ובכלל זה למוצרים ולשירותים שיוצגו בו. למשתמשות אין ולא תהיה בהקשר זה כל טענה ו/או תביעה.

1.6. התקנון מיועד לנשים וגברים כאחד. חלקו מנוסח בלשון נקבה וחלקו בלשון זכר וזאת מטעמי נוחות בלבד.

 

2. השימוש באתר

2.1. השימוש באתר נועד למטרות פרטיות ואישיות בלבד. אין להעתיק, להציג בפומבי או להשתמש בתכנים המתפרסמים באתר לכל מטרה, מסחרית או אחרת, שאיננה שימוש אישי ופרטי.

2.2. בכלל זה, אין להעתיק, להציג בפומבי או להשתמש בתכנים מתוך האתר באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים מכל סוג שהוא, בתוכנות, באפליקציות וביישומי מחשב, בטלפוניה ובתקשורת סלולארית, ברדיו, בטלוויזיה, בדפוס או במדיה אחרת כלשהי.

2.3. אין להפעיל או לאפשר הפעלת כל יישום מחשב או אמצעי אחר, המאפשר העתקה, באופן מלא או חלקי, של מידע ותכנים מהאתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.


3. המידע באתר

3.1. באתר צפויים להופיע, בין היתר, שמות של מוצרים וגורמים מסחריים ואחרים וכן קישורים לאתרים אחרים, מקומיים או זרים, בהם מוצעים למכירה מוצרים ו/או שירותים ("האתרים החיצוניים").

3.2. החברה עושה כל מאמץ לגרום לכך שהמידע שיוצג באתר יהיה נכון ומדויק. יחד עם זאת, במידע המוצג באתר עלולים להיווצר, עקב שגגה, אי דיוקים או שגיאות והחברה ו/או מעיין לא יישאו באחריות כלשהי בהקשר זה.

3.3. הטבות ומתנות שאפשר ויחולקו באמצעות האתר, מסופקים בפועל על ידי צדדים שלישיים. בהתאם לכך, מעיין ו/או החברה לא יישאו באחריות כלשהי בקשר עם תכולת ההטבות והמתנות, איכותן ו/או כל היבט אחר, מכל מין וסוג שהוא, הקשור בהן. ההטבות המוצגות באתר עשויות להיגמר בכל רגע נתון, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה ולמשתמשות לא תהיה בהקשר זה כל טענה או תביעה.

3.4. הימצאות קישור לאתר חיצוני באתר, אינה מהווה המלצה לבקר באתר החיצוני וביקור בו על-ידי המשתמשת, ייעשה באחריותה ועל פי שיקול דעתה.

3.5. המידע אודות המוצרים והשירותים – לרבות צילומי המוצרים – כפי שיוצגו באתר, מתקבל מן היצרנים, היבואנים, הספקים והמשווקים של המוצר או השירות הרלוונטי והוא מתפרסם באתר על אחריותם בלבד. הצילומים המופיעים באתר נועדו להמחשה בלבד.

3.6. מבלי לגרוע מן האמור, מובהר בזאת כי בכל מקרה אין לראות באמור באתר משום המלצה או עצה רפואית. השימוש במוצרים ו/או בשירותים המוצגים באתר, עלול להשפיע על המצב הגופני, הפיסי או הנפשי של המשתמשת ועלולות להיות לו תופעות לוואי. משום כך, לפני השימוש במוצר או בשירות, יש להיוועץ ברופא או ברוקח או מומחה אחר. מבלי לגרוע מן האמור, על המשתמשת לבדוק תמיד את העלון המצורף לכל מוצר, קודם לשימוש בו.

 

4. אתרים חיצוניים

4.1. כאמור, באתר מופיעים קישורים לאתרים חיצוניים, בהם, בין היתר, מוצעים למכירה מוצרים ושירותים. מעיין ו/או החברה לא תהיינה צד לכל עסקה, אם תתבצע, בין משתמשת באתר ובין ספק של כל מוצר או שירות כאמור. הצדדים לעסקה יהיו המשתמשת וספק המוצר / שירות.

4.2. התמורה עבור המוצרים ו/או השירותים, תשולם במישרין לספק ובהתאמה, החשבונית וכל מסמך אחר הנוגע לרכישת מוצר או שירות, אם תתבצע, יונפקו על ידי הספק ולא על ידי החברה ו/או מעיין.

4.3. החברה ו/או מעיין אינם מתחייבים כי הקישורים לאתרים החיצוניים יהיו תקינים ויובילו את המשתמש לאתר אינטרנט פעיל. החברה רשאית לבטל קישורים, להוסיף קישורים חדשים או להימנע מהוספת קישורים חדשים, לפי שיקול דעתה הבלעדי.

 

5. אחריות

5.1. החברה ו/או מעיין אינן מייצרות או משווקות את המוצרים ו/או השירותים שיוצגו באתר והן אינן נושאות באחריות כלשהי בקשר למוצרים ו/או שירותים אלה.

5.2. האחריות הבלעדית בכל דבר ועניין הנוגע למוצרים ו/או השירותים שיוצגו באתר, תחול על ספקי המוצרים / שירותים. החברה ו/או מעיין לא יישאו בהקשר זה באחריות כלשהי.

5.3. בהתאם, החובות החלות על פי דין על מי שמספק מוצר או שירות, ובכלל זה החובות החלות על עוסק לפי דיני הגנת הצרכן (לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו), בכל הנוגע למוצרים ו/או לשירותים שיוצגו באתר, יחולו באופן בלעדי על הספקים בלבד. החברה ו/או מעיין לא יישאו באחריות כלשהי באיזה מן העניינים האמורים והן לא תיחשבנה "עוסק" על פי דיני הגנת הצרכן.

5.4. המשתמשת מודעת לכך והיא מוותרת מראש ובאופן סופי, מוחלט ובלתי חוזר, על כל טענה או תביעה נגד החברה ו/או נגד מעיין בכל הנוגע למוצרים ו/או לשירותים שיוצגו במסגרת האתר, לרבות איכותם, תכונותיהם, אספקתם (לרבות מועדי האספקה), פגמים או תקלות מכל מין וסוג שאפשר ויתגלו בהם וכל היבט אחר הנוגע למוצרים ו/או שירותים אלה, מכל מין וסוג שהוא.

5.5. מבלי לגרוע מן האמור, החברה ו/או מעיין לא תהיינה אחראיות לכל תקלה או בעיה אחרת, שתיגרם כתוצאה מן השימוש באתר, לרבות תקלות במערכת ההפעלה ו/או בכל תוכנה המצויה במכשיר האלקטרוני ממנו בוצעה הכניסה לאתר ו/או כל בעיית חומרה ו/או וירוסים ו/או תוכנות עוינות או כל תכנה אחרת שתתגלה או תימצא במכשיר האלקטרוני ממנו בוצעה הכניסה לאתר ו/או כתוצאה משימוש באתר ו/או כל בעיית תקשורת או העברת נתונים.

 

6. קניין רוחני

6.1. האתר עצמו, לרבות כל התוכן הכלול בו, הינם רכושה הבלעדי של מעיין.

6.2. מבלי לגרוע מן האמור, המותג MA-MI, על כל צורותיו והטיותו, שייך באופן בלעדי למעיין וכל שימוש בו, ללא אישור מפורש ובכתב של מעיין, אסור בהחלט.

6.3. כל העתקה, הפצה, שידור, העמדה לרשות הציבור, העברה, יצירת יצירה נגזרת, יצירת קישור או כל שימוש או ניצול אחרים, באתר ו/או במידע ו/או בתכנים המצויים בו, לצרכים מסחריים או לכל צורך אחר, שאינו שימוש אישי של המשתמשת, אסור בהחלט.

6.4. כל הפרה של האיסורים המפורטים בפרק זה, עלולה לגרור הליכים משפטיים אשר יביאו לכך שהמפר יחויב בפיצוי או בקנס וכן בעלויות ניהול ההליכים, וכל זאת בהתאם להוראות כל דין.

 

7. הסכמה לקבלת פרסומות

7.1. בהרשמה לאתר תתבקש המשתמשת למסור מספר טלפון נייד וכתובת דוא"ל. בכך, מאשרת המשתמשת לחברה לשלוח אליה מידע, עדכונים וכל דבר פרסומת, כהגדרתו בסעיף 30א' לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 באמצעות הודעות SMS ו/או באמצעות הודעת דוא"ל ו/או בכל אמצעי אלקטרוני או אחר.

7.2. המשתמשת רשאית לחזור בה מהסכמתה לקבלת דברי פרסומת בכל עת ולהודיע לחברה על סירובה לקבל דברי פרסומת בהתאם להנחיות בדבר הפרסומת שנשלח אליה.

8. שונות

8.1. תנאי השימוש באתר נתונים לשינויים מעת לעת, לפי שיקול דעתן הבלעדי של החברה ו/או של מעיין, כפי שיתפרסם מעת לעת באתר וללא צורך להודיע על כך מראש למשתמשת ו/או לכל גורם אחר.

8.2. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את האתר ושירותיו, כולל היקפם וזמינותם, וזאת ללא צורך בהודעה מוקדמת כלשהי. למשתמשת לא תהיה כל טענה ו/או תביעה נגד החברה ו/או נגד מעיין או נגד מי מטעמן, בקשר עם שינויים אלה.

8.3. החברה שומרת על הזכות להשבית את האתר, מעת לעת, בין היתר לצורכי תחזוקה ולכל צורך אחר, ואף לסגור אותו, לזמן מוגבל או לצמיתות, וזאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא צורך להודיע על כך מראש למשתמשת ו/או לכל גורם אחר.

8.4. על האתר, על כלל רבדיו, לרבות השימוש בו, ועל כל הקשור אליו ו/או על תנאי השימוש באתר ו/או על היחסים שבין המשתמשת לבין החברה ו/או מעיין ו/או מי מטעמן, יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל וכל תובענה בעניין האתר ו/או בעניין תקנון זה, תתנהל בבתי המשפט בישראל בלבד.

8.5. לפניות ובירורים נוספים אודות התקנון ותנאי השימוש באתר, ניתן לפנות לחברה באמצעות כתובת המייל הבאה: [email protected]

עמוד
ראשי
ההטבות
שלי
חיפוש
באתר
שירות
לקוחות